söndag, januari 01, 2012

En trevande start

Har inget speciellt att säga idag, men blev så sugen på att blogga 2012 så jag får svamla ihop nåt. Nyss lade jag mig för att vila i typ 15 minuter och föll direkt ned i en komasömn. Lustigt. Vem vet, ikväll kanske vi lägger oss tidigare än nånsin. Nytt år får bli = skärpning på några områden. Nu får det här helgfirandet få ett slut. Imorgon åker jag in till jobbet ett par timmar tänkte jag, liksom för att hoppa i form. Leker med tanken på att länsa skafferi och skåp på en massa ackumulerat trams som kakor, choklad osv och helt enkelt dumpa i fikarummen. Vad tror ni om det? Så slipper man ta ställning till varje kväll om man ska äta nåt gott eller inte. Socker är ingen bra idé för piggheten, det står mer och mer klart.

Annars är det tillåtet att i mån av ork bara göra helt meningslösa saker som att nostalgiläsa gamla bloggar jag gillar. Är en sucker för vissa tillbakablickar.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker