måndag, juli 11, 2011

Sommar

Semesterstatus hittills: har inte lyssnat på nåt sommarprat i P1, men har läst en bok (fast inte på semestern, Tiger av Mian Lodalen) och har börjat på en till (hundraåringen som gick ut genom ett fönster av nån Jonasson). Den läste jag i lite medan jag låg i hammocken igår. Och åt hallon samtidigt.
Badat har jag gjort en del, men det får gärna bli mer.

Vi tar dag för dag här och väntar professionellt. Nästan avlönat.

Smider redan planer för nästa sommar. Då ska vi åka på Småland-Skåne-turné igen. Som förra sommaren. Kanske Danmark? Åh, bilsemester!

Längtar efter min familj, efter sen, efter kräftkalas i lugn och ro. Och efter att ha tok-jobbat första veckan på ledigheten njuter jag av nuet, som har sin alldeles speciella charm.

Etiketter: , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lyder hyggeligt.... Beklager at vi ikke er på Sjælland længere, men i er altid velkomne i Hobro...
Kram E.

12 juli 2011 kl. 06:30  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker