fredag, maj 27, 2011

Tudorienne

Jag har hittat en minienkät för bloggen. Den tog jag.

1. Är du anonym?

2. Betyder ditt ev nick (för dig) något eller var det random? Hur tänkte du när du valde?

3. Skulle du vilja byta nu?

1 Jag visar inte bild på mig själv och berättar inte vad jag heter och exakt var jag bor. Men anonym vet jag inte. Många som läser mig vet vem jag är. Sen finns det nog andra som inte har en aning. Jag har inte berättat för mina kompisar om min blogg och kommer inte göra det. De kan ha hittat hit ändå såklart, men det har jag ingen aning om.

2 Det var flera år sen. Helt plötsligt dök ordet tudorienne upp i huvudet och bara var där hela tiden, tills jag startade bloggen. Det är slumpmässigt, jag visste inte ens vad det betydde, om det betydde nåt. Men jag tror det närmaste är nåt sånt här:


Vad kan jag säga - det är nog ganska mycket jag.

3 Eh skulle inte tro det. Aldrig.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Stina said...

Härliga Tudorienne!

28 maj 2011 kl. 17:37  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker