måndag, augusti 18, 2008

Teknikens under

Jag, precis som alla andra normalbegåvade, friska människor, bryr mig om miljön. Skrivaren på jobbet har en liten egenhet, den matar ut ett extra papper för varje gång man skriver ut nåt. Alltså - jag får det dokument jag vill skriva ut plus ett extra tomt. Irriterande? Ja typ.

Så bredvid skrivaren ligger alltid en hög tomma ark som varit igenom skrivaren en gång. Dem står jag och plockat tillbaka i skrivaren igen. Varje dag. Står inte ut med att papper förfars. Kommer jag bli galen på detta? Förmodligen.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej, du gör ju rätt!! Heja på. Det blir man inte galen av. Det är världen som är galen med sitt slöseri av jordens resurser. Bli glad i stället.
Miljökramar-Ma

18 augusti 2008 kl. 21:39  
Blogger Anna said...

Jag gör likadant! Och fånigt nog gör jag det i smyg.

19 augusti 2008 kl. 19:44  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker