torsdag, augusti 14, 2008

Äntligen Sommar

Inte förrän nu har jag hittat fram till årets sommarpratare. Det är ju inte nån större panik, eftersom det ligger ute på nätet ett tag. Denna extrmlångsamma, för att inte säga långtråkiga torsdag har jag lyssnat på David Batra, efter rekommendation. Han är komiker, men valde att prata om barnlöshet och kampen för ett barn. Rörande. Han spelade "Moon river" och jag slog upp texten i google. Jag gråter alltid när jag hör den låten eller läser texten.

Idag är det Mia och Klara. Husgudinnor.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Anna-Bell said...

Hm ser man på. Ja det är vanligare än man tror. Måste också kolla på texten till den där låten.
Kram

14 augusti 2008 kl. 22:01  
Blogger Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

Jag har som mål att lyssna på alla sommarpratare. I år har det skitit sig, men jag ska podda ner de jag inte hunnit med vid tillfälle, och lyssna på under mina oändliga resor till och från universitetet.

David Batra var årets höjdpunkt och stora förvåning. Han hamnade på nummer ett på min topplista.

Plats nummer två delas av Isabella Lövin och Svante Axelsson. Har man miljöpanik som jag var det himlans upplyftande att höra deras program.

17 augusti 2008 kl. 12:39  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker