söndag, augusti 10, 2008

Bloggträff

Igår var det bloggträff igen. Först grilllunch ute i villaträdgård. Sen middag och drinkar i stan. Fantastsikt trevligt. Känner mig väldigt lycklig och priviligerad som får träffa dessa personer. Tack ska ni ha!

Nu sitter jag vid 19 och är helt slut. Har klippt monsterhäck i tre timmar och sen varit och handlat och sen lagat middag och tio (10) matlådor. Goda!

Nu dricker jag lite kaffe och funderar på att slöa lite i soffan innan jag lägger mig 20.45. Hur låter det? Pensionär!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack själv för en fin träff! Nästa gång hoppas jag kunna stanna längre och hänga med på mer roligheter och braprat. Kram på dig!

10 augusti 2008 kl. 21:08  
Blogger Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

Tack detsamma! Det var väldans trevligt!!!

10 augusti 2008 kl. 22:22  
Anonymous Anonym said...

Tack själv!

Kram!

12 augusti 2008 kl. 12:12  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker