måndag, augusti 11, 2008

Måndag morgon

Vet inte vad det var med mig i morse. Jag brukar gå upp, göra kaffe till min sambo och ge katterna mat samtidigt som jag fixar i ordning mig själv. Tycker det är bra, men struntade jag i det i dag. I stället ställde jag mig med att stryka kläder som jag skulle ha på mig och var supereffektiv och stressad och ute ur huset innan 07. Är ett pendletågsoffer och jag hatade det i morse. Fast jag var så tidigt ute var jag på jobbet först 07.40. Hemskt.

Sen ringde S och undrade om det var nåt. Då började jag nästan gråta. Tycker inte riktigt om den här måndagmorgonen. Men den är ju snart över. Som vanligt, det kunde vara värre.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måndagar är ju måndagar, det får man inte glömma. Eller jo, det får man faktiskt glömma och stryka ett streck över om det blir alldeles förfärligt.

Min måndagsmorgon är seeeg, seeeg, seeeg...Hoppas din måndag artar sig mot kvällen! / Cinks

11 augusti 2008 kl. 13:07  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker