söndag, augusti 31, 2008

Perspektiv

Inte alltid lätt att ha perspektiv på sig själv. Ibland blir man ju helt enkelt tvungen att se sig själv på ett nytt sätt. Tiden, åren går. Med ålder framträder mer och mer den man egentligen är. Är det inte så?

Jag har i alla fall bott i Stockholm i många år nu. Fast jag aldrig läst serien, så kan jag nog också kalla Stockholm mina drömmars stad. Fast jag lever i den. Men man lever ibland sina drömmar, kanske?

I helgen har jag i alla fall förlovat mig. Bakom ett rött staket i den vackra staden gav jag bort en väldigt snygg ring. Och fick en likadan.

Etiketter: ,

18 Comments:

Blogger Anna said...

Det är verkligen det häftigaste jag har hört. Enormt stora grattis och lyckönskningar. Fan vad vackert!

Puss!

31 augusti 2008 kl. 21:09  
Anonymous Anonym said...

Et stort grattis och lycka till.
Kramar
Gustafssons i Kungshamn

31 augusti 2008 kl. 21:31  
Blogger Ke.Li said...

Livet! Härligt, spännande!
Stort grattis från mig.
Kram

31 augusti 2008 kl. 22:01  
Blogger KaKi said...

Grattis till dig också givetvis :-)

31 augusti 2008 kl. 22:09  
Blogger Tudorienne said...

Tack ska ni ha alla!

1 september 2008 kl. 08:33  
Anonymous Anonym said...

Inte för att jag blev jätteförvånad men lika kul är det för det!!!
Grattis!

Kram Stina

1 september 2008 kl. 09:21  
Blogger Ribbolita said...

Grattis - vad fantastiskt roligt!!! Lycka till!

1 september 2008 kl. 12:54  
Anonymous Anonym said...

Du gör mig lycklig. Jag är så oerhört glad att du finns i mitt liv och att vi hade en sån fantastisk dag.
Puss
din S

1 september 2008 kl. 15:17  
Anonymous Anonym said...

TJOHOOOOOO!!!!

GRATTIS här också!

Har inte träffat dig men vet att du gjort ett bra val att förlova dig med!!!

1 september 2008 kl. 17:17  
Blogger Tudorienne said...

Tack allihop, jag blir så glad och rörd.

1 september 2008 kl. 18:30  
Blogger En Lisa... said...

Åh! Ett stort grattis. All lycka.

1 september 2008 kl. 21:58  
Blogger Sandra said...

Åh vad fint. Stort grattis. Lycka när den är som bäst.

2 september 2008 kl. 11:14  
Blogger Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

Måste gratulera här också!

Ni är så vackra tillsammans i den vackra staden, att jag blir alldeles gråtig.

Stort GRATTIS till er!

2 september 2008 kl. 16:47  
Anonymous Anonym said...

Måste såklart gratta dig med!

Kram

3 september 2008 kl. 18:23  
Blogger Saring said...

Grattis fina ni! GRATTIS! Till varandra. Att ni har er.

3 september 2008 kl. 20:08  
Blogger Barnets mamma said...

Grattis!!

4 september 2008 kl. 11:57  
Anonymous Anonym said...

Grattis till er båda. Jag är så glad för er skull.
/Lena i Skövde

4 september 2008 kl. 21:04  
Blogger Sanna said...

Hej!

Jag heter Sanna och jobbar för produktionsbolaget Titan Television. Jag såg att du var förlovad och vänder mig därför till dig med en efterlysning jag har.

Vi söker er som vill gifta er men av en eller annan anledning inte riktigt fått till det. Vi spelar i oktober in ett bröllopsprogram där professionella experter och nära och kära kommer att hjälpa er att arrangera ert drömbröllop. Samtliga inblandade arbetar mot samma mål, nämligen att brudparet ska bli mer än nöjda.

Vill ni vara med och göra er stora dag än mer minnesvärd? Vill ni slippa planeringsstressen och bor i Mälardalen? Hör av er till mig på telefon eller via e-mail så berättar jag mer.

Ring 08-528 011 55
Maila sanna.lennartsson@titan.se

16 september 2008 kl. 11:00  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker