söndag, oktober 14, 2012

Oj oj oj

Nu sitter jag och är så där otäckt förbannad. Kan vi bara sluta ta den här idioten på allvar? Ja, han har skrivit en bok (som jag inte läst) om ett viktigt ämne, och ja det var tragiskt och är på sätt och vis fortfarande.

Men hej, slå på andra som inte har med saken att göra?

Hej, total perspektivlöshet?

Jag har haft det på känn ett tag, men det här är ju bara för mycket.

Nej, jag kommer inte läsa "Torka aldrig tårar utan handskar" Skulle inte tro det.

Etiketter: , , ,

5 Comments:

Anonymous matti said...

Oj, detta måste vi diskutera IRL nån gång för jag tänker en hel massa liknande om denna lilla gubbe.Han är skitarg på folk som antagligen var väldigt rädda.

14 oktober 2012 kl. 22:59  
Blogger sedlighetsroteln said...

Meh, nu kom jag lite längre ner i artikeln. 0_o Ja vad ska man säga. Fräscht!

14 oktober 2012 kl. 23:03  
Anonymous Anonym said...

Hjälp mig fatta vad som gör er arga, för jag fattar helt enkelt inte riktigt det. Vad är det jag missar här?

15 oktober 2012 kl. 15:43  
Blogger Tudorienne said...

För att han är fruktansvärt raljant och oförskämd mot andra än bögar inom det som kallas hbt-rörelsen. För sitt kvinnoförakt. För att nämna de stora dragen.

15 oktober 2012 kl. 21:44  
Anonymous presens said...

Alltså, jag har läst boken, och jag tycker att den är viktig. Men jag tycker också att allt det du säger stämmer, och är viktigt.

Och det är klart att han är arg på sjukvården, och tycker att bemötandet var omänskligt, men folk var ju skiträdda. Ingen visste hur det smittade, men de visste att och hur folk dog. Är det konstigt att de ville ha handskar?!

22 oktober 2012 kl. 08:32  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker