måndag, juni 14, 2010

Livsnjutarskola för den lättroade

Livsnjutarskolan hos Ninne är så bra. Men den riktar sig inte riktigt till folk i min ålder. Själv har jag en massa bra tips, så jag smyger ut lite livsnjutarskola här i bloggen också. Mitt första tips är Google översätt. Det blir så roligt! En kompis på facebook hade en statusrad på spanska som jag var tvungen att översätta nyfiken som jag är. Det var nåt om tortilla. Plus några kommentarer.

"una tortilla que te cagas, mujer" jajaja :P betyder "En omelett jävla kvinna" jajaja

Sen kan man få detta uppläst också. Så är den dagen gjord!

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Ninne said...

YEAH!!!
Mera livsnjut till folket!
Men jag tror att du måste gå om lillfisens livsnjutarskola för den riktar sig PRECIS till folk i din ålder:-)

15 juni 2010 kl. 09:44  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker