onsdag, april 21, 2010

Det tål att sägas igen

Sitter i köket och dricker te. Go höststämning utanför och ser jag inte några snöflingor? Vet ni vad - skitsamma! Vi tar och tittar på det här igen.

Pool- og aktivitetshus opført i 2008 til 24 personer. I huset er der bl.a. 2 aktivitetsrum, hvor I kan få en god kamp om billardbordet og derefter et slag bordtennis, fodboldspil m.m.

Poolen er på 18 m2 og med skøn rutschebane til børnene, som de kun kan blive begejstrede for. (Til børnene? Hvad med meg?)

Der er selvfølgelig varme i gulvene på badeværelserne.

Der er tillige gratis internetopkobling til medbragt pc.

Undrar om jag nånsin kommer kunna åka hem igen? Fortsätter man läsa om alla fakta som kommer passa mig utmärkt, så nog finns det en 18-hullers golfbane. Man vet ju aldrig.

Älskade Danmark. Älskade sommar.

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men vad är detta för lyx? När åker ni dit? Jag vill också. Detta fick mig att tänka på kurorten som de är på i Dirty Dancing.

23 april 2010 kl. 09:15  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker