torsdag, november 06, 2008

Hôpp hôpp

Tjuvlyssnat och tjuvtittat gör min dag varje dag. Men igår var det ju Obamamania som gick hem. Jag läser en amerikansk blogg av en kvinna som är himla besviken på valutgången, måste fråga henne varför. Vi andra känner hopp. Och nu har jag äntligen fattat varför en del av mina vänner på facebook börjat heta Hussein i andra namn. Tyvärr för sent för mig att hoppa på den trenden nu.

Fick veta igår att om man går tillbaka till 1600-talet (det är ju ändå inte så himla länge sen) så hittar man släktband mellan Obama och GW Bush.

Igår fick jag också tag i blåbärsglögg. Den är snygg i år. Och god. Här måste man ge sig ut i förorten för att få sig en flaska, därför uppmanar jag er i mindre orter att skynda er om ni ska ha nåt!

Jaha är det minnsann inte torsdag? Igen.
eXTReMe Tracker