måndag, oktober 27, 2008

Hur var det nu ...

... kan människor gå i ide eller? Letade förgäves efter en gå-i-ide-blankett på intranätet på jobbet. Dagdrömmandet når snart nya oanade nivåer och det blir svårare att få saker gjorda. Högarna växer på mitt skrivbord. Inte hjälper det att jag lyckades bli av med en massa jobb som jag lagt in i en fil förra veckan. Det är bara borta. Haveri, är inte bra.

En extra timme under söndagen kändes som ett skämt. Släng in tio timmar så börjar de likna nåt. Och i morse. Det tog en bra stund innan jag fattade att det var vaken man skulle vara. Det är helt enkelt hög tid för att sätta timer på sänglampan. För att ha en sportmössa att vakna på ett värdigt sätt och komma upp i tid. Det är mitt bästa tips idag.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Guera! said...

Hello again! Thanks for returning to visit my blog.

31 oktober 2008 kl. 00:09  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker