torsdag, september 25, 2008

Utmanad!

Jisses, jag har blivit utmanad! Av uniflora.

1. Vilken mat äter du ofta?

Soppa är väldigt ofta vardagskvällsmat för mig.

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?

Jag brukar nog erbjuda mig i alla fall.

3. Var sitter du helst när du bloggar?

Eh... på jobbet? Annars vid mitt skrivbord hemma i gästrummet, jag har stationär dator.

4. Köper du ofta Triss?

Nej sällan, men det händer. Då ihop med mina syskon eller farmor.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Oj, det är så många. Italien är en ständig favorit.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Just nu ser jag bara Americas Funniest Home Videos som går i Kanal 5. Ett jäkligt underskattat program om ni frågar mig.

Jag utmanar verldens gang och ninne.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Thank you, dear!

25 september 2008 kl. 17:40  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker