lördag, september 27, 2008

Götlaborrrg

Är på bokmässan. Stundom dötrist, jag vill bara vara hemma i mysiga huset där det plockas äppeln i trädgården, eldas brasa i kaminen och framför allt sovs länge i sängen på morgonen. My style of life.

Men stundtals är det superkul och intressant, när man får gå på miniseminarium, köpa billig bok och heja på gamla bekanta. Soft.

Och jag står i en FN-monter. Det kommer fram människor som är intresserade av att världen ska bli bättre, som har ett engagemang som går utanför dem själva, deras familj, deras jobb & ägodelar och de de känner. Sånt rör mig. Sån är en riktig människa för mig.

Är glad att jag helt plöstligt mitt i kaoset hittade Anna, vars blogg jag läser ibland.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

Jag tycker att allt låter helt fantastiskt kul!

Jag är avundsjuk, bara så du vet.

29 september 2008 kl. 09:33  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker