torsdag, oktober 16, 2008

Bryssel

Lite meckigt ar det, men det gar ju. Jag ar i Bryssel, pa ett hotellrum och surfar hjalpligt via tvn och ett lost tangentbord!

Vi gor studiebesok pa EU-institutioner hela dagarna, vilket ar intressant men just nu ar det skont med en ensam lugn stund. Tyvarr drog jag pa mig en sjujavla nacksparr pa vagen ned hit och det paverkade bade nattsomnen och dagens humor. Men jg har jobbat upp en positiv anda och kom pa formiddagen pa att linda sjalen runt halsen. Bade snyggt och varmande. Efter det har jag intalat mig att nu ar jag botad. Och att robot-movements ar coolt.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra attityd! Låter intressant; studiebesöken alltså. Jag vill vara med! Ma

16 oktober 2008 kl. 23:13  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker