torsdag, oktober 23, 2008

Tiden flyr

Det går undan tycker jag, man hinner knappt tänka och så har det gått en vecka sen jag bloggade sist. Och jag som har så mycket att spekulera i.

Sen sist har jag blivit av med nackspärren och istället fått en halv förkylning. Jag har tilläggsisolerat en vind. Ätit köttfoundue för första men inte sista gången. Jobbat & stått i.

I dag ska vi dricka vin. Rosa bubbel, min favorit. Så gay är jag. Det är nämligen ett halvt år sen jag träffade min sambo! Tiden flyger, som sagt.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

grattis till er! har det redan gått ett halvår? jag har lärt mig en sak, du borde inte åka bort till Frankrike i en vecka utan henne!

kram stina

23 oktober 2008 kl. 20:41  
Anonymous Anonym said...

Det var underbart att dricka rosa bubbel och äta räkmacka med dig, du är den finaste bästa!
din S

23 oktober 2008 kl. 20:45  
Blogger Unknown said...

Ja, tiden flyger verkligen iväg! Grattis till halvårsjubileumet!Rosa bubbel är till för alla. Mums!

30 oktober 2008 kl. 14:56  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker