fredag, september 12, 2008

U-m-e-å!

Jaha. Så har hurtbullen tagit hem ännu en lätt seger. Det var inte svårt att sätta ned foten och bestämma sig för en joggingrunda på lunchen när solen sken så fint idag. Riddarfjärden runt, inga problem, precis som förra veckan. Måste repportera det till min runningbuddy som befinner sig i Australien.

Annars är det packat & klart för resa til Umeå. Tåg. Sittplats. Det var lite därför jag ville springa också. För att ha en trött kropp i kväll som man kan toppa med lite rött vin och sen plugga in öronproppar och sova gott. Sittande som sagt. Borde inte vara några problem. Söta S lade ned en filt i min packning i morse, så att jag ska kunna sova varmt.

Så det blir nog bra, om inte brorsan lyckas snacka till mig en plats i hans liggvagn förstås. Vi ska på kusinträff, jag och flertalet av mina syskon. Nice!

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker