tisdag, juni 17, 2008

Virr virr

I dag är det snurrigt. Och väldigt långtråkigt. Jag är på jobbet, men vill inte. Jag tror nog att det är semester jag behöver. Jag är för trött för att jobba. Är uppe för sent på kvällarna.

Jag har lyckats med detta: jag tryckte jag på röda luren, dvs avslutade, mitt i ett samtal med S. Jag fick ringa upp igen.

Imorse när jag skulle logga in på jobbdatorn skrev jag helt plötsligt in lösenordet med versal i början. Jag har haft samma lösenord i över ett år, det har aldrig varit någon versal i det. Det blev till och med ett otroligt pinsamt samtal till it-support. IGEN. Som återigen fick avslutas med en ursäkt. Hoppas att de inte loggar samtalen, för i så fall kommer jag bli skickad till läkare snart. Hoppas att det är onödvändigt förresten!

Och dagen är inte slut än.

Men kan jag få gå hem nu eller?

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Ohps!

17 juni 2008 kl. 18:02  
Blogger Guera! said...

Well I tried to find an online translator so I could translate your post and read it so I could then leave a comment but I couldn't fine one. So, I am just stopping by to say hi and thank you for your comments on my blog!

20 juni 2008 kl. 02:47  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker