tisdag, juni 10, 2008

Tar mig samman

Det är inte mitt fel att tiden går så snabbt.

Jag har varit på studentmottagning. Det är ju nåt av det bästa som finns så här års. Försommarfest i trädgård där man får mingla med glada människor, äta jättegott och dricka vin. Bättre blir det knappt. Den här incidenten var lite körig, stackars barn!

Studentkvällen avslutades i en park med bror och kusiner. De har mer åldern inne för att sitta i parken och supa och prata på nätterna. Det var mycket intressant och trevligt, tyvärr kroknar ju äldre människor rätt tidigt. Och dagen därpå var jag tvungen att vara pigg för vi skulle ha parmiddag. <- Det här är visserligen ett förbjudet ord hemma hos oss, men hey det är min blogg!

Semestern närmar sig. Ska allt verkligen gå så här fort? To do-listan är så lång och så ignorerad, för det löser sig ändå. Hedonismen regerar i ensamt majestät.

Jo! Igår blev jag arg! Jag har blivit lovad ett lönesamtal inför lönerevisionen. Men jag fick veta att min lön redan är satt, utan samtal! Oj oj oj, inte bra. Nu har jag lugnat mig och har slug som en rävhona lagt mig till med en plan.

Stå på, mina små!

1 Comments:

Blogger Ninne said...

så du använder bloggen fortfarande?! *blink blink*

10 juni 2008 kl. 10:22  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker