måndag, juni 02, 2008

Bonnabränna

Jajamän, jag har skaffat mig en klassisk röd-vit rand på armarna. Det har varit en fantastisk helg, som jag spenderat i Malmö. Och jag har sett saker jag aldrig förut sett. Invärtes mystik.

Och träffat broderskapet och en gammal vän och fyra små kladdiga söta ungar. Och så har jag åkt ett pariserhjul, det var läskigt högt! Men fint, man såg turning torso och den fina bron.

Har tagit ett beslut om att jag ska dricka Fidel Castro resten av sommaren.

Etiketter: , , ,

4 Comments:

Blogger Ninne said...

Tål man 2 karaffer utan att krama Gustavsbergsporslin sen? Isåfall är jag med direkt!

2 juni 2008 kl. 16:58  
Blogger Tudorienne said...

Osäkert, men man kan ju ta det i sin egen takt.

2 juni 2008 kl. 20:37  
Blogger En Lisa... said...

Fidel Castro är en riktig toppendrink.

3 juni 2008 kl. 08:05  
Blogger Unknown said...

Öhum, Fidel Castro i vätskeform? Måste kolla vad det är. Varmt i Malmö kan tänka mig?!

3 juni 2008 kl. 15:43  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker