måndag, januari 07, 2008

Tudorienne has hit the grind

Måndag Morgon Minsann.

Inget mer latande.
Inget mer sova till 12.
Inget mer dricka te framför favorit-tvserien.
Inget mer ta en liten drink till middagen.
Inget mer umgås med vänner och familj för den här gången.

Tre veckor av slappande är över. Det har hittills gått väldigt bra. Jag kom upp fem minuter tidigare än vad jag tänkt mig, duschade, åt frukost och fick på mig nya kläder och var på jobbet tre minuter innan dagen officiellt tickade igång. Och jag ser inte ut som ett världskrig heller såg jag när jag tittade i spegeln, jag ser helt normal ut. Så det här får betraktas som en väldigt bra start.

Så nu ska jag jobba lite. Och planera en massa kul grejer för det kommande året.
Ska nog börja med att ringa min äldsta gamla kompis och höra om hon har fött nåt barn nyligen.

Min ambitiösa lista för idag:
ta mig upp CHECK
ta mig till jobbet hel och ren CHECK
gratulera moster CHECK
lunch med fd kollegor
promenad
en stunds eftertanke/inspiration på youtube

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker