onsdag, januari 02, 2008

2008

I går tog jag en titt på 2008. Det ser inte så bra ut, helg- och högtidsmässigt. Påsken ligger jättetidigt. Sen är 1 maj och Kristihimmelfärd samma dag. Fatta! Samma dag, vilkan j-a otur. Så det blir en arbetsam vår. Och så är det skottår. Så de har räknat ut att det här året blir det 3 arbetsdagar mer än normalt. Det tror jag kommer kännas.

Julen däremot kan bli intressant, såvida man får semester. Har jag det jobb jag har nu lär det inte bli någora problem, där märks det inte så mycket om jag är där eller inte. Med fem dagars semesteruttag och en halv kompdag ka man få, jag tror det var 18 dagar ledigt. Det gillar jag.

Annars sitter jag här och ska just till att skärpa mig. Imorgon jobbar jag och dygnet ska vändas tillbaka litegrann. Eftersom jag inte gjorde det i dag ...
eXTReMe Tracker