torsdag, januari 03, 2008

Mjukstart?

Ååhhh. Det är hårt. Att vara på jobbet nu. När det är så kallt på rummet. Det är fel möbler i rummet. Och man har inte lyckats vända tillbaka dygnet. Det är en trött tomte som tittar tillbaka på mig i spegeln. Har inte frågat henne, men det verkar som att hon hellre skulle vilja ligga hemma i sängen under täcket och dricka en stilla kopp te.

Jag har inte ens fått nåt te idag. Däremot fick jag den ljusa idén att jag skulle ta en morgonpromenad innan jobbet. Bra. Det yrsnöar ymnigt ute och det är ju mysigt. Efter bara några meter var jag helt vit av snö, så jag kortade av promenaden med 15 minuter.

Nåja. Snart ska jag äta lunch med en kusin. Hennes syster (tillika också min kusin) är i Kenya. Hon åkte dit igår. Timing?

Många har en vit månad. Funderar på om det är något för mig?
eXTReMe Tracker