söndag, juni 10, 2007

Sommarkväll i stan

Min bror har crashat här sen i går. Det är ju hur trevligt som helst. Och jag får öva på att inte vara enerverande och stå ut med att han kan vara det. Nej då, det är lugnt. På kvällen när vi egentligen hade tänkt gå ned till sjön och bada, ringde vår kusin och frågade om vi hade planer. Han skulle möta upp sin syster inne i stan. Vi hängde på. Det är inte allt för ofta man ses.

Så hamnade vi på uteserveringen där jag och min ena syrra + man och barn satt och drack sangria förra sommaren (barnet drack givetvis inte sangria utan typ festis). Det här var också trevligt. Jag fick träffaa min kära kusin medicinstuderanden. Vi ses väldigt sällan och jag älskar verkligen henne, tycker hon är mer som en syster än kusin på nåt sätt. Lilla gulliga, tuffa, superspeciella P.

Så jag unnade mig två glas vitt, trots att det är söndag och att jag ska cykla till jobbet imorgon. Vi satt där och pratade och käkade minimorötter som bartendern gav oss gratis i mängder. Lite wierd, eller hur?
eXTReMe Tracker