fredag, juni 08, 2007

Party on

I onsdags var det kalas, i går var det fest på jobbet och i dag är det studentfest för min kusin. La dolce vita. Det gillar jag. Det finns inget bättre än ett kalas i en trädgård i början av juni när man står och dricker ett glas bubbel. Det behöver inte vara exakt så, men det är nåt jag verkigen gillar.

Jobbfesten var lite stor för min smak just nu, jag hade för trötta fötter, var lite för trött och splittrad för att orka klättra upp på en takterass där jag hade kompisar, så jag tog mig hem istället.

Men det var kul, tror jag nog. Stor-chefen som höll välkomsttal var riktigt partytokrolig. Han kan ha varit lite småfull, eller så kommer det naturligt. Jag visste inte att han hade det i sig.

Hemma körde jag ett städpass. Väldigt skönt att känna att ens hem är hyfsat i ordning när det kommer besök och att det finns frukost hemma.

Om man inte kunde planera, dvs tänka framåt, skulle det bli kaos för mig. Jag tänker framåt väldigt mycket. Och det är ju så, allting som händer har först varit en tanke.

Just nu sitter jag här och hoppas på ännu en kul eftermiddag och kväll och att det snart är dags att dra från jobbet!
eXTReMe Tracker