fredag, juni 01, 2007

Nu är det sommar

Första juni. Det tycker jag är speciellt. Det är den första sommardagen i min bok. Jag kan knappt fatta att det redan är sommar.

Det innebär att det är 20 dagar kvar tills det börjar en väldigt kul resa för min del! Jag är så glad för det. Och alltså bör jag ge mig ut och försöka hitta en bikini nu snarast.

I morse när jag gick till tunnelbanan fick jag se nåt väldigt märkligt, nämligen en utbränd butik. Den så kallade "turkaffären" i mitt centrum hade helt brunnit upp. Även pizzerian hade nog fått skador. Min fina pizzeria som försåg mig med middag så sent som igår. (En väldigt god kebab-pizza.) Hoppas att den inte är alltför drabbad. Det var fascinerande att se en utbränd lokal. Helst svart var det där inne och knappt någting fanns kvar. Otroligt.

I dag är jag på bättre humör. Jag ska äta lunch med en kompis och efter jobbet ska jag fika med två kompisar och sen kanske träffa en tredje. Känns bra.
eXTReMe Tracker