onsdag, maj 30, 2007

Un vento

Ordningen återställd. Nu har jag bankkortet i byxfickan. I de byxor jag för tillfället har på mig. Jag har insett att jag måste vila en dag i veckan från cyklingen, det blir för tuft annars. I alla fall i början. Idag gick det på 44 minuter, vilket är fantastiskt bra med tanke på att jag körde lite dumt i början, var trött och det var en betydande motvind.

Måste börja boka resor om jag ska ut i Europa nåt i sommar och det har jag sagt till mig själv att jag ska.

Ena syrran vill ha ett hus. Andra syrran har sett ut ett hus för 3,6 mille till henne. Bra teamwork. Det är mycket här i världen som hänger på att jag vinner d********n.

1 Comments:

Blogger Ninne said...

ja kan du inte ta och rappa på lite med den

30 maj 2007 kl. 16:37  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker