måndag, maj 28, 2007

Morskhet

I dag var det dags att komma igång igen. Efter tre veckor helt utan träning skulle jag ta mig till jobbet med cykel. Det är minst en mil. När jag vaknade var det + 12 grader och regn. Men man kan inte vika ned sig. Jag har dessutom inte något SL-kort. Så jag gav mig i väg. Tänkte att jag tar det som det kommer eftersom jag var lite krasslig förra veckan. Men det gick bara fint.

43 minuter tog turen. Ska jag köra lagligt så kan det nog ta upp till 45 minuter. Jag hade skrämmande dålig respekt för rödljus, tyvärr. På den punkten måste jag verkligen skärpa mig.

När jag kom till jobbet duschade jag och fixade i ordning mig. Det är ett ansenligt släpande på kläder och rätt joxigt. Men det får det vara värt.

1 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Bra jobbat!

28 maj 2007 kl. 19:20  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker