fredag, maj 25, 2007

Jorå

Payday! Jag startade dagen superpretentiöst med att skapa ett nytt sparkonto för mina många sekiner ca 07.00 i morse. Efter att ha stapplat ur sängen hamnade jag med en gång framför datorn som för en gångs skull hade varit påslagen under natten. Detta för att jag numera kollar L word online och det hjälper min slöa uppkoppling att ladda hem hela visningen innan jag sätter mig och ser den, annars blir det ett tragglande. Så jag hade fixat hem avsnitt tills nu ikväll när jag skulle titta. Nice!

Och ett sparkonto blev det i all hast när lönen hade dundrat in.

Sen har jag varit på EU-kurs, för att jag ska göra ett prov för eventuell anställning i Bryssel Don't ask. Det händer för lite i mitt liv, det är väl därför. Bryssel lockar inte mer än Bromölla annars. Men nåt måste ju hända. Kursen var i alla fall väldigt bra.

Är barnligt glad över en framtida helg i Danmark med min klan. Och sommarsemestern också. Pappa fyller 60, jag tror jag ska föreslå de andra att vi ska baka en sån kaka, Roberto's, som vi gjorde i påskas, för det var det godaste jag nånsin ätit.



1 Comments:

Blogger Ninne said...

Ja, vi kör Robertos. Den blir lätt att ta med oxå.

26 maj 2007 kl. 08:32  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker