torsdag, juli 19, 2012

Läser rubriker

Jag kommer ibland inte längre än till rubrikerna när jag läser tidningen. Nyligen läste jag nåt i stil med att "Mona Lisas" kropp kan ha hittats. Och att de ska göra DNA-tester.

Varför då? Vad ska det ge liksom och vad spelar det för roll? Och även om det skulle komma fram nåt häpnadsväckande så kan man ju ändå inte vara säker på någonting eftersom det var ett tag sen hon levde.

Idag har jag varit ruggigt effektiv. Detta trots att jag var själv med barnen, semesterlivet fick ett abrupt slut imorse när det var dags för S att gå till jobbet. Inte så kul, tyckte vi. Men jag har klippt gräset, färgat mandelmassa och bakat muffins och tårtbottnar så det står härliga till. Nån fyller år snart. Nån är snart ingen bäbis längre!

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker