tisdag, maj 08, 2012

Vad jag har för mig

Det är kaoz. Vi har snickare på besök hemma för att ändra om lite mellan våra sovrum. Sen ska det in målare, för att allt ska bli klart och att vi ska kunna flytta in tillbaka i rummen ordentligt och allt bli som vanligt. Och en elektriker. Det är bara det att någon målare har vi inte riktigt bokat än. Och inte elektriker heller. Så det blir till att leva i limboland med sågspån och utan gardiner - dvs kaos, ett tag. Yay! Ney.

Annars är det bara fint. Barnen reagerar lite på att vi bytt mamma som är hemma. De får allt som oftast lite spel när S kommer hem, för att de saknat henne. Och ni kan ju tänka er hur kul det är att gå till jobbet när man egentligen vill vara hemma hos sina supersöta goa barn.

Men jag trivs.
  
Det är mycket på precis alla fronter skulle jag säga. Jag kör som en duracellkanin och har till och med börjat träna. Och jag leder maskroskriget. Men jag tror det här kan funka. Solen skiner ju allt som oftast också. Och igår satt jag i hammocken för mig själv med en kopp kaffe i typ tio minuter. Vilket så klart genererade en facebook-status. Men som sagt, låt er inte luras av det.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker