torsdag, september 30, 2010

Medelålders

Jag har blivit provocerad av en världsförbättrare. (Kan tyvärr inte bjuda på några detaljer.) När ens egna synpunkter är klokare än en världsförbättrande idealists, då är timmen slagen. Då har medelåldern börjat. Äntligen.

Jag tillhör den lilla, luttrade gruppen människor som inte har några problem med att bli äldre. Vissa av oss blir rikare, snyggare och lyckligare med tiden.

Till er someventuellt tycker det är jobbigt att bli äldre kan jag bara säga att det mesta blir bättre med lite tid. Mitt senaste exempel är när jag åt några smörgåsrån till frukost. De gamla, lite sega var så jäkla mycket godare än de nyare spröda.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar också att bli äldre. jag gillar t.om. mikna begynnande rynkor.

30 september 2010 kl. 14:08  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker