söndag, augusti 09, 2009

Hur ska det gå?

Jag har inte haft tid att tänka på det, men imorgon är semestern slut. Jag skulle behöva minst en vecka till. Det är inget synd om mig, jag har haft fyra veckor. Men det har väl varit lite intensivt. Vi avslutade med att ha kusinträff här hemma med mina kusiner igår. Väldigt lyckat, vi blev 14 personer på vår altan till middag. Verkligen kul att så många kom, det är inte ofta så många av oss ses samtidigt.

Men hur ska jag kunna jobba imorgon? Tanken känns helt absurd. Jag har funderat, men ser ingen annan utväg än att faktiskt verkligen ta mig till jobbet imorgon. Jag måste börja lära mig och göra som mina vänner - gå tillbaka till jobbet en onsdag. Börja med en kort vecka. Fem dagar känns nu mest som ett dåligt skämt. Får se hur det känns imorgon. Over and out.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Bondhustrun said...

jag har läst ikapp lite. Grattis som bara den, till dig och till din fru. Underbart att läsa!

11 augusti 2009 kl. 17:39  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker