fredag, augusti 07, 2009

Populär lista

Nämn något som gjorde dig glad igår.
- Det är så mycket. Min fru, bröllopet, presenterna. Och att vi fick ordning på vårt hem efter hela äventyret.

Vad gjorde du klockan 8 imorse?
- Klockan har inte blivit 8 än...

Vad gjorde du för 15 minuter sen?
- Fixade en kanna te.

Det sista du sa högt?
- Du ska sova, jag ska gå upp.

Det senaste någon sa till dig?
- Ska jag sova? Ska du va uppe?

Vad var det senaste du åt?
- Lite jordgubbsfil.

Vad var det senaste du köpte?
- Lite mat i en coopbutik som jag aldrig varit i förut.

Vad är det för väder hos dig just nu?
- Soligt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Ja det gör jag nog.

Favoritklädsel?
- Shorts och topp just nu.

Favoritlåt just nu?
- Fortfarande Fix you med Coldplay.

Vad ser du om du tittar till höger?
- Hallen och köket.

Vad gör dig glad just nu?
- Minnen av vårt bröllop, att vi ska äta kräftor med vänner ikväll, min fru och en del annat!

Humör just nu?
- Glad och förväntansfull.

Favoritgodis?
- Daim.

Kläder just nu?
- Shorts och t-tröja.

Sommarplaner?
- Mycket är ju i lås nu. Börjar snart jobba. Men jag tänker bada, gå på fest och njuta!

Morgon eller nattmänniska?
- Just nu uppenbarligen morgonmänniska.

Längtar efter mest just nu?
- Känns som att hela framtiden är min.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Saring said...

Och jag vet inte ens om jag har sagt GRATTIS LJUVLINGAR till er!! Jag har åtminstone tänkt det ett tjugotal gånger. Men för säkerhets skull säger jag det nu:

GRATTIS LJUVLINGAR!!!

Länge leve kärleken.

7 augusti 2009 kl. 12:10  
Anonymous Emma said...

Stort grattis till er från era vänner i IKEA kön ;-)

Emma o Märta

8 augusti 2009 kl. 15:10  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker