torsdag, juni 25, 2009

Jag ska få en ny tandborste!

Tjolahopp tjolahej! I dag är en sån där varm glad solig dag när det rasslade till på lönekontot. I dag blir det shopping på lunchen. Efter moget övervägande på ca ett år ska jag gå och köpa Coldplays senaste skiva, vi måste ha nåt nytt att snurra i sommar tänkte jag. Och jag är ett stort Coldplayfan, det är bara det att jag aldrig köper skivor eller laddar ned. Blir liksom inte av.

Och så ska jag äntligen få en ny eltandborste. Min gamla som har några år på nacken började plötsligt bete sig underligt. Gick på av sig själv mitt i natten och gick inte att stänga av. Den fick bo på balkongen och nu har den flyttat till tippen.

Det är verkligen sommar, jag har inte riktigt fattat det. Men imorse när jag gick till jobbet trampade jag på nästan röda körsbär som låg på trottoaren. Jag tittade upp och såg ett körsbärsträd fullt med röda bär. Den var jag inte beredd på.

Ikväll ska vi på middag, träffa två mostrar. Mostrar är det bästa, jag är själv en flera gånger om. Längtar ihjäl mig efter den nyaste som jag inte har träffat än. Måste ringa och stämma träff!

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Det är du värd!
Hälsa alla mostrar!

25 juni 2009 kl. 10:43  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker