söndag, juli 20, 2008

Första hjälpen

Åh denna stackars komadrabbade blogg! Nu går jag in med första hjälpen. To the rescue:

Berlin - var tyskt och återförenat. Fascinerande. Kreuzberg, Potzdamer Platz, Oranienstrasse, Prenzlauer berg, Die Mauer, Logo sportbar, m.m., m.m.

Hemma igen, efter en trevlig helg med föräldrarna på besök sitter jag nu på verandan och begrundar att jag har en (1) semestervecka kvar. Mercy!

Jag vill; göra GI-müsli, klista in foton i album och fixa i trädgården. Träffa vänner.

Det är här det nya livet, jag har bytt singelliv mot samboliv, lägenhet mot villa, ensamhet mot tillsammans, sjävständighet mot gemenskap & kompromisser. Aj lööv it!

Så - nu har jag väl blåst lite liv i den här bloggen!?

Etiketter: , , , ,

2 Comments:

Blogger En Lisa... said...

Det låter härligt alltsammans! Ska du inte klistra in lite bilder på trädgår'n snart? Vi är några stycken härute i tassemarkerna som kan behöva inspiration...

20 juli 2008 kl. 20:28  
Blogger Tudorienne said...

Nja trädgården vill nog vänta lite med att bli uppvisad, vet inte hur mycket det kan inspirera ännu.

22 juli 2008 kl. 12:14  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker