söndag, juni 29, 2008

Hetta

Jag är svettig, klibbig, kladdig och varm. Jag dricker vin, drinkar och tittar ut över azurblått hav. Höga berg i bakgrunden. Jag är pa en ö i Medelhavet. Vi har just ätit middag, jag är här med min familj. Nu ska vi ner till hamnen och dricka drink, äta glass och kolla in fotbollsmatchen och de stora feta yachterna som kostar minst 10 miljoner euro. Min svåger tror att om man satter en fot på landgången till dem så får man tre kulor i pannan. We won´t.

Etiketter: , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är glad att du har det underbart, tänker på dig och längtar tills vi ses. Snart.
Njut! Vill att du ska ha det lysande, alltid.
/S

30 juni 2008 kl. 20:58  
Blogger Anna-Bell said...

Åh vad skönt. Ha en trevlig semester!

30 juni 2008 kl. 22:22  
Blogger Unknown said...

Oj, vad härligt det låter! Inte kulorna, men åsynen av ett azurblått hav lockar starkt. Vill också dit!

4 juli 2008 kl. 10:15  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker