tisdag, mars 11, 2008

Meanwhile, on earth

Fortfarande bara ytlig här. Det är bäst så. Men jag mår bra, se bifogad bild från Anne Taintor (hon/den/de är ju bara bäst!) (nähä det gick inte att bifoga, skit i't då.)

Världen faller samman både här och där, man gör väl bäst i att fästa blicken på horisonten ta ett djupt andetag och sätta ena foten framför den andra och vispa tills allt löst sig.

Jag har fått nåt att leva för, så där lite ytligt. Det här. Igår tänkte jag "Om jag plötsligt skulle bli rik, då kör jag på det." Bokar biljett och flyg och åker dit. Idag tänker jag "Skitsamma jag gör det ändå." Och ditåt lutar det. Ska bevka London-datumen.

och varför nu gräva ett djupt hål i hushållsekonomin för en sån fix idé? För att det inte är någon fix idé, för att det är någon jag kommer vara glad för resten av livet.

Vill nån följa med så är det bara att säga till!

Jag vill också hemskt gärna se den här. Förmodligen borde jag faktiskt se båda.
eXTReMe Tracker