måndag, februari 25, 2008

Kul lista!

Den här listan hittade jag hos verldens gang. Passar perfekt för att kicka igång blogg-veckan! Man tar sin mobiltelefon och går igenom telefonboken, och så blir det så här ...

Har du kysst nr 7?
Nej. Det går till en kompis nummer i Kapstaden som jag säkert har pussat nån gång. Men aldrig i Kapstaden, för där har jag tyvärr inte varit.

Har du träffa nr 9 i veckan?
Nej verkligen inte. Det är samma kompis, fast hennes nummer i Malawi. Vi ses en gång vart annat år!

Älskar du nr 10?
Samma kompis igen, hennes nummer i Sverige. Älskar är ett starkt ord, men jag tycker väldigt väldigt mycket om henne! (Just nu saknar jag henne, man kanske skulle slänga iväg ett mail.)

Är nr 11 en sötnos?
Nej men en väldigt trevlig fd kollega.

Är nr 15 en bästis?
Nej, men typ den coolaste bruden i stan. En fd kollega.

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Nej, det är banken.

Brukar du hänga med nr 19?
Japp, hyfsat ofta. En av mina nutida "bästisar"!

Är nr 20 bra?
Det varierar rätt kraftigt ...

Gillar du nr 26?
Ha ha detta är nr 7, 9 och 10's pappa. Han är en mycket trevlig man i Norrland.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Ja det är min moster, hon är gift sen många år.
eXTReMe Tracker