lördag, februari 23, 2008

Mitt liv som konsument

Jag härmar new kid on the blogs lista. Vill hävda att jag aldrig köper något onödigt. Ytterst extremsällan i alla fall.

Senaste CD. Det var så sorgligt länge sen att jag knappt kommer ihåg. Tror det var Atomic Swings The broken habanas.

Senaste plagg. En snygg rutig skjorta som tyvärr är lite för tight just nu ... (Och så har jag aldrig gjort förut. Det beror dels på att jag hade ett presentkort och att den nya trenden är att köpa på öppet köp och sen gå hem och prova, jag har inte energi att prova i affären längre. Och jag vet numera ungefär vad som passar. Ja, nästan alltid alltså...)

Senaste möbel. Tja, det var mitt fina vitrinskåp, som jag älskar. Plus att det står ett köksbord i ett förråd nånstans i Värmland som jag lär ha köpt för en femhundring.

Senaste semesterresa. En weekend till London i november -07. Jag har sån tur att jag inte behöver köpa alla semesterresor jag åker på!

Senaste bok. "The grass is singing" av Doris Lessing, som jag köpte när jag var i London. Har inte läst den än.

1 Comments:

Blogger Ninne said...

Men du, det bordet är väl inte köpt? Det står kvar, men inte är affären genomförd mer än muntligt? Kan vara bra att veta så det inte åker till tippen i en iver av städning i sommar när "utomhus" ska faceliftas.

24 februari 2008 kl. 09:49  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker