söndag, mars 09, 2008

Cut the crap

Nej jag orkar fortfarande inte blogga, inte vara uppåt, nedåt, ärlig, rolig, utlämnande. Jag orkar bara säga det här: det är hemskt och irriterande till max, så att det stör, att jag inte lyssnar på nåt fusion. Jag vet knappt vad det är, men det saknas i mitt liv. (Det är en cool sorts musik, eller hur?) Alla friska människor i detta land som har möjlighet uppmanas att göra nåt åt denna brist.

Jag tar också en multivitaminbrustablett varje vardag.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är fusion, undrar en gammal o oinvigd. I mitt tycke klarar man sig utan fusion, eller ? Mitt liv klanske vore bättre med? Något man inte känner till, är det svårt att sakna.
G

9 mars 2008 kl. 21:57  
Blogger Tudorienne said...

Lite sånt som man hör när man går in på den här sidan
http://www.plazakvinna.com/

9 mars 2008 kl. 22:11  
Blogger En Lisa... said...

Shit! Fusion... Jag tänker typ på jobbiga jazz-stycken helt utan riktning och melodi framförda av störiga musikhögskolestudenter, men jag kanske har missuppfattat.
Lyssna på Duffy med låten "Mercy" istället. Mycket bra, inte svår och very uplifting!

11 mars 2008 kl. 19:58  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker