måndag, februari 11, 2008

Puh!

Jag och mitt hem är lätt orkandrabbade. I en vecka har vi haft besök. Först i den milda formen av min välartade hårt arbetande student till lillebror. Sen - kom syrran med sin familj. Det finns inget roligare för en moster än när syskonbarnen kommer. Vi har haft jättemysigt, ätit middagar, druckit vin, besökt museer.

Igår återvände brodern plus en kompis efter en trafikmalör (som tur var utan att någon blivit skadad!). Vi sov helt osannolikt många i lägenheten. Rena rama 1800-talet nästan med fok staplade ovanpå varann. Men alla sade sig ha sovit gott.

Efter att ha vinkat av systermed familj vid tåget har jag nu kommit hem och återställt hemmet till originalskick. Nu ska jag sjunka ned i soffan med en kopp te och slappna av som aldrig förr kan ni haja!
eXTReMe Tracker