onsdag, februari 13, 2008

Tjohej

Jag tänkte just när jag gick tillbaka till mitt rum efter avslutad lunchpaus (med matlåda) "ja här händer det ju inte allt för mycket". I livet alltså.

Men så hade det kommit ett litet mail. Om att jag har fått en bild såld! Tjohej! Vad kul! Nu måste jag momsregistrera mig. Och bestämma om jag ska skaffa bankgirokonto. Förmodligen. Men det kostar 250 kr per år. Vilket innebär att jag bör tjäna mer än 250 kronor för att det ska bli lönsamt.

Ja som sagt, det händer inte mycket. Men lite!

5 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Grattis!

13 februari 2008 kl. 14:40  
Anonymous Anonym said...

Ja: Grattis!! Allt som börjar, börjar smått, inte sant. KUL!
Gunnel

13 februari 2008 kl. 21:52  
Anonymous Anonym said...

Ja: Grattis!! Allt som börjar, börjar smått, inte sant. KUL!
Gunnel

13 februari 2008 kl. 21:52  
Anonymous Anonym said...

Okej, nu blev det 2 ggr. tryckte en gång för mycket i hastigheten ...

13 februari 2008 kl. 21:53  
Anonymous Anonym said...

Skoj! Man måste börja med en..
/Mannen

15 februari 2008 kl. 21:17  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker