söndag, februari 17, 2008

Nå...

Jag har inte dött eller gått under bloggjorden, jag har bara haft fullt uppmed att uppleva livet. Så nu är jag grymt uttråkad!

Hälsan: vacklade till i onsdagskväll. Jag åt nåt olämpligt och fick stanna hemma från jobbet torsdag-fredag. Diffusa tråkiga symptom.

Livsglädjen: fick sig en rejäl utmaning eftersom jag har varit hemma och "myst" i frya dagar. Det åär inte så stimulerande. Nu har vi dock haft solsken i två dagar och eftersom hälsan är sig själv igen och det finns dator/video/tv/dvd så klarar man av även sånt här.

Ekonomi: är inte på topp. Men, efter att ha sett det som en utmaning så ska det nu bli en sport den kommande veckan att räta upp skutan. Jag ligger 600 back. Men man kan väl leva på luft och intressanta tankar?

Nu blir det en skogspromenad för att stärka moralen.
eXTReMe Tracker