torsdag, december 13, 2007

Nedräkning

(Jag är tydligen bara kapabel till att blogga varannan dag.)

Ja det är väl nån slags nedräkning här. Som förra året. Det är rätt segt på jobbet, men en del att ta tag i . Det ska krånglas så in i h-e bara. Julkorten, tex först skulle det inte köpas några, sen köptes det några utan text och några stackare fick sitta och klistra in lappar och då dög inte det så imorgon ska det i alla fall köpas nya. Jag kan inte ens börja förklara hur lite jag bryr mig. Så jag tänkte försöka hålla mig utanför allt det där. Vem vet om jag lyckas.

En chef vägrar ge klartecken till något som redan är klart. Det här stället borde byta namn till Krångel AB.

Men, det är ändå bara världsligt. Det viktiga är att jag längtar till helgen. Och till nästa vecka, och veckan efter det. Sen blir det ett nytt år och vem vet vad det för med sig. Jag känner mig rätt trygg med framtiden i alla fall.
eXTReMe Tracker