tisdag, december 04, 2007

Tre saker som finns i min ...

Kyl: Chardonnay, Victoria plum conserve och massor med plocksallad (det var 3 för 12:-, herregud!)
Frys: matlådor, is och köttfärs
Skafferi: te, russin och fullkornsspaghetti
Handväska: påsar, tomteluva och tuggummi
Sminkväska: smink, smink och smink
Badrumshylla: eltandborste, pannlampa (fråga inte, kan inte förklara) och tandtråd
Förråd: kökssoffa, cykel och viktiga tidningar
Hjärna: [...], "jag ska träna sen" och Mia&Klara
Jackficka: passerkort, nyckelkort och SL-kort
Kryddhylla: 5 sorters peppar och havssalt från Frankrike och ny burk med korianderblad från London
Balkong: baden-baden, en gammal rot och krukor
Barskåp: konjak, vodka och vin
Köksbänk: Italiensk korg med tändstickor, italiensk burk med spaghetti och brödburk i plåt
Fruktkorg: Har ingen!
Filofax: Spelarlicens Svenska handbollsförbundet (utgången), julfrimärke från 2005 och inträdesbiljett till Bláa Lónið
På mitt skrivbord på jobbet: Pärlplatta i form av ett hjärta, Bill Clintons "Mitt liv" och en liten radio som inte funkar

Jag utmanar alla som läser min blogg att göra en lista!

1 Comments:

Blogger Ninne said...

Kyl:
--ketchup, kaviar, äppelmos

Frys:
--piggelin, kantareller, laxfilé

Skafferi:
--pepparkakor, makaroner, vetemjöl

Handväska:
--mobil, kalender, nycklar

Sminkväska:
--mascara, foundation, ögonskugga

Badrumshylla:
--deo, parfym, hårinpackning

Förråd:
--grill, utemöbler, cyklar

Hjärna:
--"det går över, det går över, det går över"

Jackficka:
--tomt!

Kryddhylla:
--vitpeppar, ingefära, kanel

Balkong:
--XX

Köksbänk:
--burk med pepparkakor, vattenkokare, fruktskål

Fruktkorg:
--päron, clementin, banan

Filofax:
--mina jobbtider, mannens jobbtider, min skiss på vårens schema

På mitt skrivbord på jobbet:
--(allmänt skrivbord)dator, anteckningsblock, almanacka

Kul!

4 december 2007 kl. 21:28  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker