torsdag, december 06, 2007

Och ...

... på julfesten blev jag uppbjuden av stor-chefen till en tryckare. Score!

I dag var jag på jobbet 07.50. (Det är tidigt för att vara mig.) Trots att det här är den tröttaste veckan hela 2007. Jag kan tacka adventsljusstake + timer för. Jag har mina stakar på timer, så slipper jag tända och släcka hela ti'n. I sovrummet går den igång nån gång vid 06, vilket är alldeles lagom. Jag vaknar till på ett annat sätt än när jag "bara" snozar två mobiler i en timme eller mer.

I dag hjälpte det väl att jag somnade som en klubbad vid 21. Det är vägen till framgång. I helgen ska jag bara vila. Inte gå ut, bara hem och tok-mysa för mig själv. Skicka iväg julkorten. Köpa de sista julkapparna, vilket ska föregås av några telefonsamtal med min tomte-central om hur och var vi ska sätta ned foten i olika julklappsfrågor.

Lite utgång ikväll. David Urwitz på Nalen. Undrar hur det kan te sig?
eXTReMe Tracker