tisdag, december 11, 2007

Bestyr

En syster i tomteverkstan ringde och frågade hur läget var på julklappsfronten. Jag sa att hon gärna fick göra det sista eftersom jag inte kan släpa mer! Jag fick lägga ned det jag köpte i helgen i en ikea-kasse och den blev full. Jag kommer se ut som en tomtens packåsna när jag åker hem till julen. Inte mig emot, bara folk inte står ivägen. Jag ska liksom åka tåg. Kan vi inte återinföra det här med att tomten kör ut julklapparna i sin släde?

Men, det är underbart.

Jag pratade lite med min systerdotter i telefon. Söta goa unge! Hennes pappa snarkar berättade hon bland annat. Vi bestämde att vi ska göra julgodis ihop.

Igår kom jag och en kollega på att vi båda har Oh helga natt som favorit när det gäller julmusik. Jag hittade världens vackraste version i helgen, som jag satt och grät till. Den kommer här senare. Hon hade ett otal versioner, men nu har jag min favorit som slår ut alla andra.
eXTReMe Tracker