måndag, december 17, 2007

Bra helg, annars det gamla vanliga tjatet

En fin helg. Värme, vänskap och paket! Fantastiskt.
en av kompisarna frågade vad det senaste levnadsåret har lärt mig. Det var faktiskt ett par saker. lärdom jag har kammat hem med stor nytta och det är jag ju både skitglad för och nöjd med! På området Vänner & Bekanta.

Annars känner jag inte att jag kan skriva nåt här för det blir så himla tjatigt. Det har nog inte dykt upp en enda ny tanke förutom det som har med nedräkningen att göra. För varje dag som går blir det jobbigare på jobbet och jag blir mer och mer tacksam över att det snart är ledigt.

Snart gäller det att börja skapa nya punkter att se fram emot när det nya året börjar!

1 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Det verkar som om du hade en bra dag!

17 december 2007 kl. 17:29  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker